fredag den 4. maj 2012

Surt show, tykke!

I går var jeg til møde med de andre kost-eksperimentsdeltagere og heldigvis havde de godt nyt.

Det er nemlig helt almindeligt at vægttabet stagnerer på et tidspunkt, før det igen tager fart. Så nu er motivationen tilbage.

En anden god ting ved mødet var annonceringen af, at vores hold er det hold, der har tabt sig mest.

Oh yeah - surt show, Tykke - dit hold er ikke lige så godt som mit!

Damn it!


Jeg fik en ordentlig røvfuld pulver med hjem til de næste to uger og kan nu se frem til kun tre uger tilbage på pulverkuren, før den rigtige udfordring begynder.

Mit mål er at komme ned under 80 kg, før jeg skal tilbage på almindelig kost, så nu må vi se hvor langt ned jeg når.

Det var sgu fedt at fange sig selv i spejlet ud af øjenkrogen den anden dag og opdage at den flommede, blævrende vom var skrumpet ind til noget man ikke lagde mærke til.

Dagens sidste kommentar er til alle de glade, tykke mennesker derude. Doktor Phil? Take it away!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar